5 клас
Взаємодія образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтв
Урок 26. Архітектура.
Створення споруди в техніці паперопластики.
Перегляньте відео - https://www.youtube.com/watch?v=Nx-8SEe7Q1o
Урок 27. Сучасні споруди.
Перегляньте відео - https://www.youtube.com/watch?v=Nx-8SEe7Q1o
Урок 27. Сучасні споруди.
Перегляньте відео - https://www.youtube.com/watch?v=DMM7tPxQlDM&feature=youtu.be
Виконайте творче завдання: Зображення мосту оригінальної конструкції (техніка довільна)
Урок 28. Ілюстрація. Створення ілюстрації в художній техніці за вибором. Перегляньте презентацію "Ілюстрації казок"
Виконайте творче завдання: Зображення мосту оригінальної конструкції (техніка довільна)
Урок 28. Ілюстрація. Створення ілюстрації в художній техніці за вибором. Перегляньте презентацію "Ілюстрації казок"
Виконайте творче завдання (слайд 16): Ілюстрація до казки (техніка довільна)
Урок 29. Абстрактна живописна композиція до музичного твору. Ознайомтесь з матеріалом за посиланням, виконайте практичну роботу.
Урок 30. Композиція "Улюблений цирковий номер". Перегляньте відео та виконайте творчу роботу
6 клас
Жанри: історичний, міфологічний,
релігійний, батальний
Урок 26. Історичний жанр. Техніки «гризайль»,
«монохромний живопис», «тон». Творчість Т.Г.Шевченка, Дієго Веласкеса.
Створення композиції на історичну тему в техніці гризайль на основі коричневого
кольору (Фарби)
Перегляньте відео "Історичний жанр"
Урок 27. Міфологічний жанр. Створення ілюстрації на міфологічний античний сюжет.
Перегляньте відео "Історичний жанр"
Урок 27. Міфологічний жанр. Створення ілюстрації на міфологічний античний сюжет.
Виконайте сюжетну композицію на тему "Герої українських міфів та легенд"
Перевір свої знання
Перевір свої знання
Урок 29. Релігійний жанр у культових спорудах. Перегляньте відео, виконайте творче завдання "Великодній янгол".
Урок 30. Фреска і вітраж. Створення ескізу вітражу на релігійний сюжет або вікна-рози для храму. Перегляньте презентацію, ознайомтесь із поняттями "фреска" і "вітраж", виконайте творчу роботу (слайд 12).
7 клас
Перегляньте презентацію та виконайте творче завдання (слайд 17) "Стиль — забаганка дизайнера чи поклик душі?"
Перевірте свої знання
Урок 27. Зачіска — краса і стиль, що створює дизайнер. Виконання начерків
художнього моделювання зачіски для створення індивідуального стилю людини
(Графічні матеріали)
Перегляньте відео - https://www.youtube.com/watch?v=nnPR4JgqVf0
Перегляньте відео - https://www.youtube.com/watch?v=nnPR4JgqVf0
Урок 28. Створюємо власний імідж. Образ сучасного підлітка. Виконайте творче завдання: малюнок на тему "Образ сучасного підлітка"
Урок 29. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.Створення макету парку "Сад моєї мрії" (кольоровий начерк, матеріали довільні). Перегляньте презентацію
Урок 30-31. Дизайн інтер'єру. Виготовлення великодніх композицій. Перегляньте презентацію, практична робота - слайд 19.
Урок 29. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.Створення макету парку "Сад моєї мрії" (кольоровий начерк, матеріали довільні). Перегляньте презентацію
Урок 30-31. Дизайн інтер'єру. Виготовлення великодніх композицій. Перегляньте презентацію, практична робота - слайд 19.
Немає коментарів:
Дописати коментар